
Gdy poproszono mnie, abym dała się sfotografować na „białej ściance” przypomniał mi się od razu film Co mi zrobisz jak mnie złapiesz i scena z cyklu: tych klientów nie obsługujemy. Jeśli jej nie pamiętasz to KLIKAJ. Tu jednak całość odbyła się już w dużo przyjemniejszej atmosferze.
A tak na poważnie zdjęcie to było tylko dopełnieniem ciekawej inicjatywy, której uczestnikami już od ponad roku są mieszkańcy Gdyni. Chodzi o hasła, które bawią, motywują, skłaniają do refleksji, dodają sił, energii, poprawiają nastrój, powodują, że dzień staje się lepszy, a umieszczane są w oknach trzeciego piętra budynku PPNT od strony skrzyżowania alei Zwycięstwa i ulicy Stryjskiej. WhizTalk to pomysł pracowników agencji marketingu strategicznego WhizBrand, której biura mieszczą się właśnie w tym miejscu. Może nie wszyscy z Was wiedzą, że autorem takiego hasła może być każdy z nas. Ja również wysłałam kilka swoich propozcyji. Część z nich pojawiła się już na budynku, co niezwykle mnie ucieszyło. Ucieszyło także to, że poproszono mnie o napisanie mojej własnej historii dotyczącej hasła Pora na film.
...