VOUCHER SPACERUJ Z FRAJDĄ
Dar Pomorza i ORP Błyskawica
napisano: 29 lipca 2014
kategoria: Autobusem po Trójmieście
Palec do budki ten, kto mieszka w Trójmieście i zabrał już swoje dzieci na zwiedzanie Daru Pomorza i Błyskawicy! … oj coś mi się zdaje, że jakaś taka pusta jest ta budka.:-) Robiąc wśród znajomych taką małą ustną ankietę okazało się, że niewiele pociech tam było. Ba! nawet sami rodzice zaglądali tam ostatnio podczas szkolnej wycieczki. A tak niewiele trzeba, by sprawić dzieciakom i sobie przy okazji wielką FRAJDĘ! Wystarczy spakować smakowite kanapki, wodę mineralną, sweterki w razie gorszej pogody, pieluchy dla niemowlaka, wsiąść w autobus/trolejbus, ewentualnie w samochód, udać się do centrum miasta Gdyni zwanego Śródmieściem, przespacerować się na Molo Południowe (ten deptak tuż za Skwerem Kościuszki), udać się do kas, kupić bilety i zacząć zwiedzanie. Złapanie za ster na fregacie czy pamiątkowe zdjęcie z np. rufowymi działami na okręcie wojennym, mającymi możliwość wystrzelenia pocisku nawet na odległość około 21 km to będzie dla dzieciaków z pewnością wielka radość. To ciekawa i zarazem całkiem tania wycieczka. Jeśli macie małe dzieci, zaledwie kilkuletnie, to taka wycieczka już zupełnie wychodzi tanio. Dzieci do 7 lat za wejście na pokłady tych dwóch jednos...
Red Bull Air Race w Gdyni i ... Ciuciu Babka
napisano: 29 lipca 2014
kategoria: Autobusem po Trójmieście
Frajdowicze. Po tygodniowej przerwie wracam do Was na parę dni. W weekend przyjechałam z Kaszub, gdzie byłam z moimi trzema dziewczynkami na warsztatach muzycznych. Myślę, że po wakacjach napiszą Wam kilka zdań o moich wrażeniach z tego pracowitego tygodnia. Ten post będzie krótki, właściwie bardziej będzie to galeria zdjęciowa z wielkiego wydarzenia jakie miało miejsce w ostatnich dniach w mieście, w którym mieszkam. Jak więc miałoby ekipy Frajdy tam nie być? Chodzi oczywiście o Red Bull Air Race. Bardzo szybko udało mi się przekonać męża, że tym razem wspólną weekendową wyprawę do centrum miasta musimy odbyć trolejbusem. Zapakowaliśmy to co niezbędne dla trójki dzieci i ruszyliśmy. Wysiedliśmy przy Urzędzie Miasta Gdyni i Aleją Marszałka Piłsudskiego udaliśmy się w stronę Bulwaru Nadmorskiego. Oto co znaleźliśmy po drodze: Ciuciu Babka Cafe. To lokal , którego powstawanie śledziłam jakiś czas na FB. Umieszczane zdjęcia i wpisy zachęcały do odwiedzin. Nie przypuszczałam, że tego dnia uda nam się tam dotrzeć. Nie mogliśmy się oprzeć, musieliśmy tam zajrzeć jeszcze przed „samolotowymi wyścigami”. Było smakowicie, kolorowo i z wielką FRAJDĄ dla dzieciaków. Cieszę si...
Plażing na piasingu przy hotelu Sofitel Grand Sopot
napisano: 19 lipca 2014
kategoria: Autobusem po Trójmieście
Frajdowicze! Byliście już na plaży? Pamiętacie może zeszły tydzień? Zaczął się bardzo dobrze, temperatura podskoczyła i można było ruszyć uprawiać plażing na piasingu. Nam czas wypełniła wizyta we wspomnianym na blogu Parku Linowym i Teatrze Miniatura. Plaża na nas czekała. Pod koniec tygodnia uznałyśmy, że najwyższy czas się poopalać i … zepsuła się pogoda. Piątek, piąteczek, piątunio tydzień temu był słoneczny, ale dość wietrzny, co skutecznie przegoniło z pasa nadbrzeżnego wielu miłośników tego letniego „sportu”. My postanowiłyśmy wytrwać w postanowieniu i to okazało się strzałem w dziesiątkę. Tuż przed południem, około 11.00 spakowałyśmy najpotrzebniejsze gadżety plażowe, suchy prowiant i wyprawkę dla najmłodszej (pieluchy, wodę, kanapki, kapelusz, kocyk, ubrania na zmianę) i w Gdyni Dąbrowie wsiadłyśmy w trolejbus linii 31. Nim właśnie udałyśmy się do Sopotu. Jako, że akcja Podróż za 2 uśmiechy trwa w najlepsze, ja założyłam koszulkę Frajdową, w której dałam się sfotografować.  (Was gorąco zachęcam do włączenia się do akcji). Wysiadając przy Monciaku leniwie ruszyłyśmy w stronę plaży. A że przy molo trwała impreza plenerowa, na plażę dot...
Akcje relacje i mini zapowiedź na weekend
napisano: 17 lipca 2014
kategoria: Autobusem po Trójmieście
Frajdowicze! Warto korzystać z atrakcji weekendowych jakie organizowane są w mieście, zwłaszcza tych wakacyjnych. Często i gęsto to ogrom radości i to w dodatku zupełnie bezpłatnie. Zobaczcie jak od początku wakacji nam udało się z nich skorzystać. Oto kilka zdjęć zrobionych telefonem. Gdynia Playground – od kilku lat przybywamy na Bulwar Nadmorski w Gdyni, by przetestować nowe instalacje w przestrzeni publicznej. W tym roku (zresztą tak jak w zeszłym) podczas inauguracji kolejnej edycji wzięliśmy udział w malowaniu falochronu. Frajda wielka! Starowiejska deptakiem na weekend – w ostatni weekend ulica Starowiejska stała się deptakiem. Włączyłyśmy się w akcję Agnieszki/Lilki Szpilki w dekorowanie ulicy robótkami ręcznymi. A wszystko zaczęło się kilka dni wcześniej od wspólnego tworzenia tych właśnie robótek w klubokawiarni Slow Cafe. Wyścigi konne w Sopocie – to wydarzenie, które uwielbiamy od lat. Świetna zabawa dla wszystkich, nie tylko tych, którzy mają jakiekolwiek pojęcie w tym temacie. Większa relacja z tego wydarzenia pojawi się na blogu trochę później. Wzięłyśmy udział w konkursie na najlepszy kapelusz. Rozstrzygnięcie konkursu 26 lipca. Dziewczynki zrobiły też...
...cd. Piechotą z Brzeźna do Sopotu. Bo tak najbardziej lubimy!
napisano: 12 lipca 2014
kategoria: Autobusem po Trójmieście
A jak zakończyła się nasza wyprawa? Po pierwsze popędziłyśmy po lemoniadę. Byłyśmy bardzo spragnione. Niestety mobilna lemoniada nam odjechała… a taką miałyśmy na nią ochotę. Uznałam, że skoro jesteśmy w takich ciekawych okolicznościach przyrody to warto to wykorzystać i udać się piechotą z Brzeźna do Sopotu, wędrując w wielu miejscach przyjemnie zacienioną promenadą wzdłuż morza. Taka wycieczka to wycieczka marzenie i jest ona możliwa tylko wtedy, kiedy zostawimy auto w domu i ruszymy w drogę komunikacją miejską. Zobaczcie jak nam się to fajnie udało. Mam nadzieję, że Was przekonam do takich wojaży.  Po pierwsze musicie przyjąć do wiadomości, że dzieci nie są ani z porcelany ani ze szkła, tylko raczej ze stali albo może z gumy, dodatkowo z możliwością regeneracji organizmu w ciągu kilku minut. Niejednokrotnie się o tym przekonałam i wiem, że nam rodzicom zawsze wydaje się , że dzieci nie są w stanie dokonać wielu rzeczy po czym rzeczywistość okazuje się zupełnie inna. A dzieciaki są zdolne, mądre, wytrwałe, dzielne, bystre i fajne! Wymagajmy więc od nich więcej.  Oto jak dziewczynkom udał się spacer. Najmłodsza smacznie zasnęła w wózku. Kiedy tak kolorowo śniła na świeżym powiet...