VOUCHER SPACERUJ Z FRAJDĄ
Home Menu
Ciuciubabka, czyli historia z autobusem w tle
napisano: 06 sierpnia 2015
kategoria: Autobusem po Trójmieście
Jechałam kiedyś autobusem i przez okno zobaczyłam baner na budynku: Do wynajęcia. Szybko spisałam numer i po krótkim czasie byłam już w lokalu. Zakochałam się w tym miejscu od pierwszego wejrzenia, choć w środku nie było zupełnie nic. Urzekły mnie jednak wielkie, słoneczne okna, przez które było widać park, a w piwnicy znalazłam stary fotel z lat 60-tych. To był znak. To miejsce było mi przeznaczone! Tak było ponad rok temu, ale Ciuciubabka ma dłuższą historię. Agnieszka, pani redaktor o miłym usposobieniu, kochająca dzieci, aktywna Mama. Z wykształcenia polonistka o specjalizacji edytorskiej, z zawodowej praktyki marketingowiec, z pasji przede wszystkim aktywna kobieta, lubiąca tworzyć. Osiem lat temu została Mamą. Na świat przyszła Natasza, która jak się szybko okazało, stała się jej największą inspiracją. To właśnie wtedy powstał pomysł stworzenia kawiarenki. Ale nie takiej zwykłej, jakich wiele, tylko takiej, gdzie każda Mama czułaby się swobodnie, gdzie mogłaby wypić kawę podczas gdy jej dziecko oddałoby się radosnej zabawie. Od pomysłu do realizacji czasem jest jednak długa droga. Bywa, że musi przyjść odpowiedni moment. Agnieszka miała bezpieczną pracę w dużej korporacji. Z jednej przesz...
Wyścigi konne w Sopocie 2014, czyli co mi się CHCIAŁO i co z tego ciekawego wynikło
napisano: 16 lipca 2015
kategoria: Autobusem po Trójmieście
Ania Lewandowska czy Ewa Chodakowska mocno zagrzewają do działania swoje liczne fanki wciąż powtarzając: Możesz wszystko; Tylko od Ciebie zależy to co osiągniesz; Myśl pozytywnie; Wystarczy CHCIEĆ. Panie robią świetną robotę! Ich praca powoduje, że coraz więcej polek zaczyna uprawiać sport, bardziej dbać o swoje ciało. W pełni zgadzam się z tym co mówią.  Sama od dłuższego czasu żyję wg tych zasad. Już dawno przekonałam się, że na to co mamy, jak wyglądamy czy jak się czujemy wpływ mamy przede wszystkim my sami. Wystarczy mocno CHCIEĆ. Słowo klucz. Zauważyłam jednak, że każdy realizuje to CHCIEĆ w zupełnie innej dziedzinie życia. Czasem wiele byśmy CHCIELI, ale nie starcza nam już na to czasu czy sił, albo po prostu kończy się na samym CHCENIU, a przecież by coś CHCIANEGO osiągnąć trzeba podjąć wysiłek, wykonać często olbrzymią pracę. I tak jedni uprawiają sport, inni poświęcają się pracy, ktoś podróżuje, jeszcze ktoś oddaje się zupełnie innej pasji. By być szczęśliwym. Na moim frajdowym blogu dzielę się z Wami tym, co mi ostatnio wychodzi najlepiej, czego najbardziej ostatnio CHCĘ, co sprawia mi ogromną radość i co uwielbiam robić – podróżować z moją rodziną. To t...
Warto wpadać do portu gdyńskiego
napisano: 13 lipca 2015
kategoria: Autobusem po Trójmieście
Warto wpadać do portu gdyńskiego chociażby po takie widoki.   W ostatni czwartek po tym jak odwiedziliśmy wystawy Gdynia Design Days zamiast wracać do domu autobusem zapakowałyśmy się w samochód. Przyjechał po nas mój mąż. Zupełnie spontanicznie odwiedziliśmy na chwilkę port. A tam takie widoki… 9 lipca do gdyńskiego portu po raz pierwszy wpłynął statek pasażerski Mein Schiff 4. Podobno jego długość wynosi 295 m i posiada aż 15 pokładów. Jednorazowo na statku przebywać może 2506 pasażerów oraz ok. 1000 członków załogi. Kto zafunduje sobie taki rejs może korzystać na statku z basenów, spa, kasyna, licznych restauracji, teatru i wielu innych atrakcji. Najprawdopodobniej Mein Schiff 4 ponownie wpłynie do gdyńskiego portu w sierpniu.   Tego dnia Dworzec Morski zrobił się wyjątkowo malutki.... W Alei Statków Pasażerskich w Gdyni, znajdującej się na Nabrzeżu Pomorskiem (vis a vis Akwarium Gdyńskiego), na pamiątkę tego wydarzenia została wmurowana tablica. Gdy tak podziwialiśmy to cudo do portu wpłynął także niewielki kontenerowiec. Dla dzieci była to wielka FRAJDA! Do Dworca Morskiego dostaniecie się autobusami lini: 119, 133, 137 i 147.    ...
Gdynia Design Days 2015 oczami trzech Smerfetek
napisano: 09 lipca 2015
kategoria: Autobusem po Trójmieście
  Sprawa do załatwienia w centrum Gdyni? Przecież to zaraz trzeba z czymś połączyć. A że koniecznie chciałyśmy spojrzeć na wystawy Gdynia Design Days, to niewiele się musiałyśmy zastanawiać. Tym bardziej, że festiwal kończy się już w najbliższą niedzielę, trzeba było więc łapać chwile. Zapakowałam trzy moje smerfetki (w wieku 9; 7,5 i 2,5 roku), zabrałam pakiet ubranek dla najmłodszej na przebranie, kurtki przeciwdeszczowe oraz kanapki i razem trolejbusem 23 udałyśmy się z Gdyni Dąbrowy do Pomorskiego Parku Naukowo Technologicznego w Gdyni. I choć bardzo chciałabym napisać Wam wiele o naszych wszystkich wrażeniech, emocjach po wizycie na festiwalu i o tym dlaczego urzekło nas tak bardzo to czy tamto, to ten wpis będzie krótki. Czasu mam niewiele, a chciałabym Was zainspirować, pokazać, że warto się tam wybrać. Zbliża się weekend, jeśli nie macie planów na to co robić z dzieciakami to jest to dobra propozycja. Moje dziewczyny tak w trzech słowach oceniły widziane przez nas wystawy i warsztaty:Smerfetka najstarsza – nowoczesność, nauka, przyroda.Smerfetka średnia – klocki, kanapa, grająca ławka.Smerfetka najmłodsza – niewiele jeszcze mówi (za to świetna jest w języku migow...
Wystawa zdjęć akcji Podróż za 2 uśmiechy w Ciuciubabce
napisano: 05 lipca 2015
kategoria: Autobusem po Trójmieście
  Frajdowicze!   Ogromnie się cieszę, bo wciąż się dzieje, dzieje, dzieje!!! Jak część z Was już wie (tu witam nowych czytelników) finał, a może wielki początek akcji Podróż za 2 uśmiechy ogłoszonej przeze mnie dokładnie rok temu odbył się w maju. Był to wernisaż wystawy zdjęć nadesłanych przez Was do mnie z Waszych podróży oraz kilku tych z profesjonalnej sesji w komunikacji miejskiej, którą wykonał dla mnie mój zaprzyjaźniony fotograf Zbyszek Kopyść z Foto21.   Jeszcze do niedawna te zdjęcia mogliście oglądać w Galerii Malucha w Gdyni, przy ulicy Traugutta 2. Miło mi jest zakomunikować, że do akcji wciąż włączają się kolejne, pozytywnie zakręcone osoby. Tym razem jest to Agnieszka z gdyńskiej Ciuciubabki. To właśnie tam w ostatni piątek trafiła wystawa zdjęć. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji ich zobaczyć wpadajcie na lody, galaretkę, pyszne ciasta oraz dobrą zabawę i zwróćcie uwagę na tymczasowy wystój wnętrz tej miłej klubokawiarni. Idealny pomysł, by zagościć tam w drodze na gdyńską plażę! O Ciuciubabce pisałam już na blogu TU. Wkrótce kolejna dawka zdjęć.     Olu i Aniu z Galerii Malucha. Baaardzo Wam dziękuję, ...