VOUCHER SPACERUJ Z FRAJDĄ
Home Menu

Wyszukiwanie po miejscu:

Rodzinny Spacer powtórzony. Było świetnie !
napisano: 11 czerwca 2014
kategoria: Autobusem po Trójmieście
W niedzielę zjawiłam się w Gdyni na starcie Rodzinnego Spaceru organizowanego razem z Gdynią Rodzinną. Z niecierpliwością oczekiwałam Frajdowiczów - Spacerowiczów. Zjawili się.  W wyprawie przez Kamienną Górę w poszukiwaniu Marzyciela towarzyszyli mi Olaf, Agnieszka, Mikołaj i Antoś wraz z rodzicami. Grupa może i była mała, ale za to jaka mądra, ambitna, kreatywna, entuzjastyczna, dzielna i wytrwała! Po prostu fantastyczna! Bardzo Wam dziękuję za przemiłe wspólne odkrywanie spełnionych gdyńskich marzeń. Do następnego razu ! ...
FRAJDOWO KOLOROWO
napisano: 10 czerwca 2014
kategoria: Cekinada
14 czerwca minie dokładnie rok jak mój blog Frajda nad morzem pojawił się w internecie.   Z okazji pierwszych urodzin chciałabym zaprosić wszystkie dzieci (i małe i duże!) wraz z rodzicami na zabawę plastyczną –tęczowe rysowanie kredą na chodniku. Będą upominki i oczywiście wielka FRAJDA!   Jedyne co musicie ze sobą zabrać to czapki, dobry humor i ciekawy pomysł na barwny obrazek. Przyda się też jakaś przekąska i woda do picia.        Zaczynamy: GDZIE: Stawek przy Szkole Podstawowej Nr 47 w Gdyni-Dąbrowie KIEDY: w sobotę, 14 czerwca O KTÓREJ: godzina 14.00     Zapraszam Was serdecznie, do zobaczenia! Pozdrawiam, Danka.   ...
Powtarzamy Rodzinny Spacer po Gdyni
napisano: 05 czerwca 2014
kategoria: Autobusem po Trójmieście
W najbliższą niedzielę, 8 czerwca o godzinie 11.00 powtórnie wraz z Gdynią Rodzinną i Kołem Przewodników Gdyńskich zapraszam Was z dziećmi na rodzinny spacer po Gdyni. „Mam marzenie i nie zawaham się je spełnić” - pod takim hasłem będziemy wędrować ulicami miasta. Wyruszymy ze Skweru Plymouth u zbiegu ulic Świętojańskiej i al. Marszałka Piłsudskiego, a zakończymy na Molo Południowym. Spacer potrwa od 2,5 do 3 godzin. Udział w spacerze jest bezpłatny, obowiązują jednak zapisy pod adresem e-mail: rodzina@gdynia.pl   Na spacer możecie zabrać dzieci w wieku od 0 do 15 lat. Trasa jest odpowiednia dla wędrówki z wózkiem dziecięcym.   W razie upału zabierzcie dla dzieci czapki, w razie deszczu parasole i płaszcze przeciwdeszczowe. No i koniecznie dobre humory.   Do zobaczenia na starcie....
WÓZKOWE NA START 4 CZERWCA
napisano: 28 maja 2014
kategoria: Autobusem po Trójmieście
Drogie Mamy (i Tatusiowe) pchające na co dzień wózek! Akcja WÓZKOWE NA START wraca 4 czerwca. Jeśli macie już dość wciąż tych samych, osiedlowych spacerów, chcecie przeżyć ze swoim maluchem cudowną przygodę, poznać inne mamy i porozmawiać o dobrym filmie czy książce, nowinkach w świecie, kulinarnych przepisach, podróżach to ta akcja jest dla Was. Wspólnie wybierzemy się na „wózkowy” spacer szlakami Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego na Górę Donas. Trzymam mocno kciuki za piękną pogodę. Jeśli jednak znów będzie padać, tym razem deszcz nam nie będzie straszny. Zabierzcie proszę kalosze i płaszcze przeciwdeszczowe.   Start: pętla trolejbusowa przy ulicy Miętowej, Gdynia - Dąbrowa Kiedy: środa, 4 czerwca 2014 Godzina: 10.00 Zapisy: info@frajdanadmorzem.pl   U celu, czyli tuż pod wieżą widokową, o ile tylko pogoda pozwoli, planuję zrobić mały piknik. Koniecznie zabierzcie niezbędny ekwipunek, czyli wyprawkę dla maluszka (z pewnością wiecie co powinno się tam znaleźć) oraz mały koc i przekąski piknikowe. Pamiętajcie także o dobrym humorze! My, dzielne wózkowe, razem zdobędziemy Górę Donas!   Na pętlę trolejbusową przy ...
PRZEKŁADAM SPACER WÓZKOWE NA START
napisano: 27 maja 2014
kategoria: Autobusem po Trójmieście
Drogie MAMY. Niestety pogoda zrobiła nam straszliwego psikusa.   Miało być nam miło, wesoło, ciepło, przyjemnie. Przy takiej aurze to niemożliwe. Zdecydowałam się ODWOŁAĆ dzisiejszy spacer. PRZEKŁADAM go na inny termin, NAJPRAWDOPODOBNIEJ NA PRZYSZŁY TYDZIEŃ. Ogromnie liczę na to, że się zobaczymy w takim samym, a nawet większym składzie. O szczegółach dowiecie się wkrótce. Zaglądajcie na Frajdę. Do zobaczenia! ...
Piknik na plaży, czyli WIELKA FRAJDA nad morzem
napisano: 15 maja 2014
kategoria: Cekinada
Wiosna w pełni, w powietrzu pomimo chłodów unoszą się cudowne zapachy kwitnącego bzu i skoszonej trawy. Cudownie! Piknik czas zacząć! Sprzedam Wam receptę na niezwykle udane 3-4 godziny z dziećmi na świeżym powietrzu, w gronie przyjaciół, z wyśmienitym domowym jedzeniem, piaskiem pod stopami, słońcem, widokiem morza i radosną zabawą.   Zróbcie tak: 1. Wybierzcie wygodne dla Was miejsce na piknik (najlepiej plażę )2. Przygotujcie przekąski domowej roboty, upieczcie ciasta, przygotujcie kompoty, wodę, owoce; spakujcie koce, ewentualnie stoliki i inne potrzebne rzeczy3. Powymyślajcie zabawy dla dzieci, najlepiej takie w które i Wy chętnie się pobawicie4. Wykorzystajcie talenty rodziny i znajomych do przygotowania atrakcji dla dzieci5. Przygotujcie drobne upominki, dyplomy itp.6. Bawcie się świetnie 7. Siódemka jest szczęśliwa, więc musiał się ten punkt pojawić. Tu trzymam kciuki za Wasze plany  .   Trzy lata temu w maju ja zrobiłam tak: spełniłam swoje marzenie i ... 1. … wybrałam na miejsce pikniku plażę od strony otwartego morza, między Władysławowem a Chałupami2. Zaprosiłam znajomych z dziećmi prosząc, by każdy przyniósł coś pysznego do przekąszenia ko...
Targi Rodzinne w Gdańsku
napisano: 27 kwietnia 2014
kategoria: Autobusem po Trójmieście
Dziś udałyśmy się z Frajdą na Targi Rodzinne. Bawiłyśmy się świetnie! Przywitały nas nietypowe kolorowe klocki, śliczne lalki, ciekawe książki, coś dla zakręconych, piękna florecistka Sylwia Gruchała i wielki labirynt, który był chyba największą radością dla mojej 6,5 letniej córki. Jedyny minus to taki, że byłyśmy w niepełnym składzie, tylko 1+1. Zapraszam Was na krótką, mocno subiektywną relację z Targów oczami małej dziewczynki i jej mamy. W Hali AWF w Gdańsku pojawiłyśmy się około godziny 13.15. Po miłym powitaniu przez organizatorów tuż przy wejściu ruszyłyśmy na wizję lokalną. Na hali było gwarno, kolorowo, ale niezbyt tłoczno. Wydawało mi się, że zastaniemy tłumy gości i tyleż samo wystawców, a tu miła niespodzianka. Była przestrzeń do zabawy, swobodnego zwiedzania, wędrowania z wózkiem, miejsce na odpoczynek, karmienie czy przewijanie dziecka. Świetnie! Mijając m.in. Maluchy3miasta i okolic, pyszne thermomixowe przekąski, Stewiarnię, czyli smakowite belgijskie czekolady słodzone ekstraktem ze stewii (nie wiedziałam o tym, że stewia to roślina pochodząca z Paragwaju, której liście zawierają słodkie w smaku substancje będące alternatywą dla cukru )...
Zakłamywacze Historii na Prima aprilis w Gdańsku
napisano: 29 marca 2014
kategoria: Autobusem po Trójmieście
Frajdowicze! Z wielką przyjemnością zapraszam Was na kolejny spacer, tym razem po Głównym Mieście w Gdańsku. Będą oprowadzać trójmiejscy przewodnicy (w tym ja ) oraz jeden ...partacz. Zapowiada się bardzo interesująco i …wesoło. Spacer odbędzie się 1 kwietnia. Spotykamy się o godzinie 17.00 na ulicy Piwnej przy Wielkiej Zbrojowni w Gdańsku. Wędrować będziemy około 2,5 godziny. Serdecznie zapraszam, do zobaczenia. ...